QUID Projesi
QUID: Quality, Inclusion & Digitalisation (Okul Eğitiminde Kalite, Kapsayıcılık ve Dijitalleşme) Projesi
Erasmus+KA220 Okul Eğitimi Alanında İşbirliği Ortaklıkları kapsamında finanse edilen, İtalya koordinatörlüğündeki QUID: Quality, Inclusion & Digitalisation (Okul Eğitiminde Kalite, Kapsayıcılık ve Dijitalleşme) projesi okulumuz Ortaköy 80. Mesleki ve Teknik Anadolu Lisesi ve Mamak İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü'nün de ortak olarak yer aldığı 6 ülke (İtalya, Türkiye, İspanya, Portekiz, Polonya ve Malta ) ve 9 ortaklı bir yapıdadır.
Projenin amaçları şu şekilde sıralanabilir:
Eğitim İnovasyonu Danışmanı rolüne doğru motive ve bilinçli bir evrim için gerekli olan dayanıklılık, esneklik ve değişime uyum becerilerini geliştirerek, Avrupalı öğretmenlerin metodolojik ve teknolojik becerilerini desteklemek
Yüksek derecede özerklik ve süreklilikle çalışmaya çağrılan Öğretmen 4 0'ın didaktik, dijital ve tasarım niteliğindeki ayırt edici ve gelişmekte olan becerilerini zaman içinde artırmak ve sürdürmek
Gelecekteki Eğitim İnovasyonunun profesyonel çalışmalarına ilham vermek ve rehberlik etmek için bir Araç Setinin geliştirilmesi ve yaygınlaştırılması ile kapsayıcı, entegre bir dijital didaktik yaklaşımın teknik yöntem ve araçlarının sistematik olarak benimsenmesini teşvik etmek
Ortak öğretmenlerden oluşan bir havuzda didaktik ve metodolojik yaklaşımlarda bir paylaşım ve didaktik bütünlük süreci oluşturmak
Proje tarafından geliştirilen eğiticinin eğitimi çerçevesini benimsemek ve öğrenme ve öğretmenin geliştirilmesinde sürdürülebilirliği ve mükemmellik arayışını desteklemek için okullar, metodolojik ve teknolojik yenilik eğitim merkezleri ve kamu kurumları arasında kalıcı anlaşmalar ve sinerjiler oluşturmak.
Projenin sitesine http://quid-project.com/ adresinden ulaşabilrisniz.
The Italian coordinated QUID: Quality, Inclusion & Digitalization project is a structure with 6 countries (Italy, Turkey, Spain, Portugal, Poland and Malta) and 9 partners, including our school Ortaköy 80th Vocational and Technical Anatolian High School and Mamak District Directorate of National Education as partners.
The aims of the project can be listed as:
To favor the methodological and technological upskilling of European teachers from 6 countries ( TR, ES, PT, PL, MT), to conceive, design and deliver integrated digital teaching paths and personal empowerment by enhancing the resilience, flexibility and adaptation to change skills that are essential for a motivated and conscious evolution towards the role of Educational Innovation Advisor
To increase and maintain over time an articulated set of distinctive and emerging skills of a didactic, digital and design nature of the Teacher 4 0 called to work with a high degree of autonomy and continuity
To encourage the systematic adoption of technical methods and tools of an inclusive, integrated digital didactic approach with the development and dissemination of a Toolkit to inspire and guide the professional action of future Educational Innovation Advisors
To generate a process of sharing and didactic uniformity in didactic and methodological approaches in a pool of partnership teachers, involved in a LTTA on Instructional design and edutainment to construct an inclusive integrated digital didactic palimpsest for classes of students of different disciplinary fields
To establish lasting agreements and synergies between schools, methodological and technological innovation training poles and public bodies to adopt the train the trainer framework developed by the project and support sustainability and the pursuit of excellence in the development of learning and teaching.
You can click http://quid-project.com/ for the website of the project.